HTML

Ikariam profil

2012.01.02. 01:05 Mkls

Mivel a játék egy-két ranglistáján van értékelhető helyezésem, ezért páran talán rákattintanak a klán profilunkra. Itt összefoglalnám ami érdekes lehet.

Adományozás helyezés

Az adományozók ranglistáját már régóta mi vezetjük. Amikor úgy éreztem, hogy túl időt töltök a játékkal (ezek a játékok sajnos nagy függőséget okoznakk...), akkor kerestem valamit ahol kevesebb erőfeszítéssel is látványos eredményeket lehet elérni. Addig is eléggé sokat győzködtem az embereket az adományozás fontosságáról, még szép grafikonnal is bizonygattam, hogy hosszabb távon az a jó, ha a napi termelés kb 20-30%-át adományba adják, de pont akkor még az adományozók ranglistáját is bevezették, és így az egész játékomat csak az adományozásra tettem fel.

ikabanya2.png

Ezt napi kb egy bejelentkezéssel el lehet intézni, és a ranglistán még nagy verseny sincs. Öcsémmel ketten végül szép nagyra sikerült fejlesztenünk egy szigetet, ahol jelenleg a magyar szervereken a legnagyobb favágó is található.

Néha szokták kérdezni, hogy mekkora is a favágónk, ugyan ezt itt: hu.ika-world.com meg lehet tekinteni (amúgy ez egy nagyon hasznos ikariamos oldal), de azért leírom hogy jelenleg 44-es. Kérdezték még hogy mennyi fát termelek, hány emberem dolgozik ott, mennyit kell adományozni a következő szinthez, ezekre a válaszok: 1735, 1222, és kb 40 millió fa, de ezek is fent vannak egy másik nagyon hasznos oldalon: ikariam.wikia.com.

Végső soron a célom jelenleg a játékban, hogy a világon a legnagyobb favágó megépítéseben szerepem legyen. Remélem hogy a jelenleg előttem lévők nem teljes erőbedobással ugyanerre játszanak, és még van esélyem.

Felhasznált nyersanyagok helyezés

Ezt a ranglista típust is az adományozás listával egy időben vezették be. Abban reménykedtem, hogy hosszabb távon a rengeteg adományozás itt is meghozza a gyümölcsét, hiába nem fosztok, hiszen annyival többet termelek a többieknél. Ez egy ideig igaz is volt, csak nyáron amerikában dolgoztam, és a heti egy bejelentkezés mellett már szépen fosztogattak, így jelenleg csak a top 3-ban vagyok benne stabilan.

Mivel csak 8 városig fejlesztettem, így lehet, hogy idővel többen is lehagynak, de nincs már kedvem egy egész város építési macerába belemenni. Már kb egy éve épületeket is alig fejlesztek a városaimban.

Kereskedő helyezés

A kereskedők ranglistáján aránylag stabilan 2. vagyok, köszönhetően annak hogy folyamatosan fát vásárolok fel az adományozáshoz, valamint minden mást eladok hogy erre legyen arany.

Ezen a ranglistán látszik amúgy, hogy másik is próbálnak specializálódni valamire a játékban. Kicsit fájlalom, hogy nekem nem sikerült az adományozás népszerűsítésére olyan sikeres klánt összehoznom, mint a KDS klánnak a kereskedésre, de jelentkezőket mindig szívesen látunk :).

Szólj hozzá!

Címkék: else

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása