HTML

Tényleg lájkolom akiket lájkolok?

2010.12.15. 01:05 Mkls

A facebookon a rajongói oldalak átalakítása miatt találkoztam azzal a dilemmával, hogy szívesen olvasgatnám valamelyik oldal frissítéseit, de nem biztos hogy szeretném ha az ismerőseim azt gondolnák hogy fanatikus hívő vagyok.

Konkrétan Orbán Viktor videóüzeneteire voltam kíváncsi, de még a látványosan fideszfüggő ismerőseim se lájkolták OV-t, mert azért ez egy kényesebb információ. Végül én persze bejelöltem, mert rájöttem, hogy kb úgyse érdekel senkit hogy én kit tetszelgetek, de azért érdekes jelentésváltozása ez a like gombnak.

Szólj hozzá!

Címkék: tech else

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása