HTML

Börhidratáló krém

2011.01.05. 23:53 Mkls

Egyszer egy arc azt mondta nekem, hogy az összes hidratáló krém parasztvakítás, mert úgyis csak a benne lévő faggyú használ, vagyis akár sima zsírt is kenhetnénk az arcunkra.

Én ezt mondjuk túlzásnak tartottam, de most hogy nagyon kiszáradt a kicsiny orcácskám, és itt a koliban csak egy feketenadálytő krém volt nálam, teszteltem az elméletet. A feketenadálytő krém amúgy ízületi fájdalmakra van egyébként, amiért gondoltam hogy mégis működhet, az az, hogy ennek is valami fehér massza az alapja, vagyis gondolom faggyú.

És csodák csodájára működött a dolog, vagyis a nap tapasztalata, hogy bőrhidratálásra kb bármi kence jó.

Szólj hozzá!

Címkék: else

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása