HTML

Milyen filmeket nézek?

2010.11.26. 00:45 Mkls

Nem mintha ez bárkit is érdekelne, de minden filmet amit megnézek le szoktam pontozni az imdb-n, csak hogy tudjam hogy mit láttam. Eközben készül egy megosztható lista is:

http://www.imdb.com/mymovies/list?l=43321915

A legfontosabb dolgokra jó ez a lista, vagyis hogy miket láttam, milyen sorrendben, és ezek mennyire tetszettek, de engem érdeklenének a saját filmnézési szokásaimról részletesebb statisztikák is, de még nem találtam erre jobb szolgáltatást. Legalább egy dátum kéne még egy rendes movie loghoz.

Szólj hozzá!

Címkék: entertainment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása